L’alumnat de 3r d’ESO disputa una prova d’atletisme

A la darreria de la primera avaluació, l’alumnat de 3r d’ESO de l’INS Emperador Carles va disputar una prova combinada d’atletisme que va consistir en la superació de tres tanques de diferent alçada i deu cèrcols col·locats a terra, la realització de deu salts consecutius a corda i el llançament d’una pilota dins un dels tres cèrcols penjats a una porteria (veure vídeos).
La guanyadora en categoria femenina va ser Martina Capdevila, alumna del grup 3r N, amb una marca de 19.40 s.
El guanyador en categoria masculina va ser Lucas Rojas, alumne del grup 3r P, amb una marca de 17.16 s.
Moltes felicitats a ambdós!