Visita a la Fundació “Menja Futur”

Els alumnes de l’optativa “Entrepreneurship” van anar el 20 de febrer a la Fundació “Menja Futur”, una iniciativa empresarial creada gràcies a la “Marató contra la pobresa” que va fer TV3 l’any 2012.

“Menja Futur” té diverses botigues de menjar preparat per emportar o per menjar a allà mateix. També ofereix un servei d’àpats. Tots els seus productes són ecològics i de proximitat.

Els treballadors de “Menja Futur” són persones amb risc d’exclusió social que segueixen un itinerari d’inserció sociolaboral. A més a més, els beneficis que obtenen de la venda dels menjars preparats generen vals de menjar socials anomenats “Tickets Futur”.

“Menja Futur” cultiva, recull, transporta i elabora aliments que després ven sobretot a les seves botigues, escoles i menjadors socials. Necessita, doncs, agricultors, transportistes, cuiners i persones que portin les botigues.

Ens vam oblidar de fer les fotos a l’empresa, però les vam fer al camí de tornada cap a l’institut.