Barcelona Magic Line 2017.

bml

Fins a quatre equips integrats per alumnat de 3r d’ESO, famílies i professorat van participar en la caminada del passat dia 5 de març en la distància de 10 quilòmetres. No vam batre cap record, la distància es va recórrer en tres hores. Però vam fer possible un repte solidari, una jornada diferent amb els i les companyes de l’institut i visitar una part de la ciutat de Barcelona per a alguns desconeguda.

Aquesta activitat s’inclou dins dels serveis comunitaris i les activitats de servei aprenentatge que l’administració educativa vol incorporar per a tot l’alumnat d’ESO en els propers cursos.

dscf9946

Alumnat de 4t d’ESO també va participar com a voluntaris a la bona marxa de la caminada.

bml2