Barcelona Aula Mòbil

Aquest divendres 4 de març, s’ha fet l’acte de cloenda de les jornades Barcelona Aula Mòbil.

Durant 2 hores els alumnes de 31 centres d’educació de la ciutat de Barcelona que han participat al projecte han visionat aquells curtmetratges triats com a representant de cada centre i escoltat les impressions i anècdotes dels seus companys i professors.

El vídeo seleccionat per part del centre ha sigut #516, realitzat pels alumnes Daniel Martin, David Meneses, Javier Padial, Bryan Cruzado, Alex Augè, Edgar Castillo, Marc del Alcázar i Jaume Pallejà. Han col.laborat els alumnes Vitan Mendez, Dani Ingada i Ismael.

Aquest és el vídeo:

EmperadorCarles_#516 from José Luis García on Vimeo..

La contrasenya per a la seva visualització és #516