Alumnat de 3r d’ESO visita Ludus Barcelona Arena

Dissabte 1 de juny un grup d’alumnes de 3r d’ESO de l’INS Emperador Carles va visitar Ludus Barcelona Arena (centre d’entrenament ubicat al Carrer del Consell de Cent, 57) on va realitzar una classe de boxa i cal·listènia impartida pels instructors Raul Bersabe i Victor Toret amb l’objectiu de millorar la salut i aprendre hàbits i estils de vida saludables (veure fotos i vídeos).

“Va ser una activitat molt xula i m’ho vaig passar fantàstic, a més d’aprendre molt. Encara que vaig acabar esgotat, vaig fer molts exercicis i els vaig acabar tots!” Arnau Pascual, alumne del grup 3r N.

“Una gran experiència on vam poder gaudir d’una bona companyia aprenent i passant-nos-ho d’allò més bé a la vegada” Laia Pallejà, alumna del grup 3r O.

“Em va agradar com ens van separar en grups per centrar-se més en nosaltres individualment. També que el centre era especialitzat per al que vàrem fer. Em va semblar una sessió molt interessant i completa que va estar molt ben organitzada: 10/10” Carla Muñoz, alumna del grup 3r P.

“Una experiència que repetiria mil vegades. L’activitat va ser molt entretinguda i no va ser repetitiva en cap moment. 100% recomanable!” David De Miguel, alumne del grup 3r Q.

1. Arlet

Ha sigut molt xuloo!! Al principi no pensava que ho aprofundiriem tant i que simplement ens ensenyarien 4 coses basiques però la veritat es que en poca estona vam aprendre un munt de coses i les vam posar en pràctica que això va ser el millor! M’ho vaig passar molt bé, moltes gràcies per preparar-ho Victor!

2. Nuria

Ha sigut una activitat molt interessant ja que em pogut aprendre una mica de tot. (de boxa i de exercicis per muscular)