Activitats d’estiu 2019

En aquesta pàgina donem a conèixer aquelles activitats d’estiu de les quals arriba informació al centre i semblen d’interès per a l’alumnat.

– La Universitat Pompeu Fabra presenta la nova edició dels cursos d’estiu Campus Júnior adreçats a estudiants de tercer i quart d’ESO, primer de batxillerat i cicles formatius de grau mitjà.

– L’ICE de la UAB proposa cursos i tallers per a alumnat de secundària (3r i 4t d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius). L’objectiu és oferir un espai d’iniciació i de coneixement a través d’activitats científiques, tecnològiques i socials amb una dimensió pràctica rellevant i amb connexió amb la recerca i el coneixement generat a la pròpia universitat. Podeu trobar el llistat de cursos, i accedir als programes i al formulari d’inscripció, en aquesta pàgina https://www.uab.cat/web/formacio/activitats-d-estiu/cursos-alumnat-secundaria-2019-1345780688069.html

– Universitat d’Estiu Ramon Llull. Campus juniors. Cursos d’estiu per a estudiants de batxillerat.

– Estiu Jove. Associació Esportiva l’Eixemple. Del 25 de juny al 26 de juliol – Per a joves de 13 a 17 anys.

– Programa Argos. UAB. El Programa Argó ofereix les Estades a l’Autònoma per a estudiants de 1r de batxillerat. Aquestes estades permeten a l’alumnat apropar-se a l’àmbit universitari i al camp de recerca que desitgin conèixer, comptant amb l’assessorament del professorat universitari.

Aquest estiu 2019 torna l’UP4 Camp! Des del Campus del Baix Llobregat de la UPC a Castelldefels engeguem de nou aquest engrescador i innovador projecte adreçat a  nois i noies de 4t d’ESO i 1r BATX interessats per la ciència i la tecnologia.

Campus natura. El Programa Campus Natura és un programa organitzat per la Fundació Catalunya La Pedrera que té per objectiu fomentar les vocacions científiques de 30 joves estudiants de 1r i 2n de batxillerat amb interès especial en el camp de la conservació de la biodiversitat i la natura.

• Futurs i nous estudiants és una unitat del Servei d’Atenció a l’Estudiant de la Universitat de Barcelona que treballa per oferir al professorat i alumnat de secundària la màxima informació sobre els ensenyaments que s’imparteixen a la UB i l’orientació més adient per accedir amb èxit al món universitari.