Mostra de Recerca Jove a BCN

El Consorci d’Educació de Barcelona i l’Institut d’Educació de Barcelona organitzen aquesta Mostra com a cloenda a les mostres i fòrums de districte organitzats pels Centres de Recursos Pedagògics de la ciutat. L’alumne de l’Institut Emperador Carles, Lucas García Mateu, hi va participar amb el seu treball “Drones, el cielo está al alcance de todos“. Lucas també ha estat entrevistat a Ràdioescola (Sants3 Ràdio) pel periodista Kike Fernández. Podeu escoltar el programa fent clic aquí. No us ho perdeu!!! (l’entrevista comença al minut 8).

Trobareu una fitxa del treball aquí