Lliurament del Premi Film-Història Junior 2018

Com  vam anunciar en un article anterior, l’alumne de 2n de Batxillerat Joan García Ribas, va guanyar aquest premi, el qual convoca el Centre d’Investigacions Film-Història de Facultat de Geografia i Història (UB).

El passat  dia 11 de desembre,  a la Filmoteca de Catalunya,  es van lliurar els premis Film-Història i Film–Història Junior, que van ser concedits a Daniela Aronica, pel llibre La Guerra Civil española en la propaganda fascista. Noticiarios y documentos italianos (1936-1943) (2017), i a Joan García Ribas, pel seu treball Anàlisi del tractament d’E.T.A. al Cinema respectivament. L’alumna Anna Ujaque Peiró de  l’Institut Narcís Oller de Valls va rebre una menció especial.

Podeu trobar més informació sobre el premi i el contingut del treball de Juan Garcia Ribas en l’article que vam publicar el mes de juliol i a la pàgina web que el  Centre d’Investigacions Film-Història ha dedicat a aquest premi.