Xerrada: “Origen i evolució històrica de la teoria dels drets humans”

El passat 11 de febrer els alumnes de segon de batxillerat van assistir a la xerrada impartida per Xavier Guerrero Fernàndez amb el títol “Origen i evolució històrica de la teoria dels drets humans”.

Aquesta xerrada, organitzada pel Departament de Ciències Socials del nostre institut, permet als i les alumnes relacionar els continguts de les matèries d’Història i Història de la Filosofia impartits actualment, amb esdeveniments i problemes presents de la realitat social i política actual.

Xavier Guerrero és director de l’ONG Associació per les Nacions Unides a Espanya i ens va explicar els esdeveniments històrics, canvis culturals, i fites més significatives que han conduït a la teoria contemporània dels drets humans.

Amb posterioritat a la xerrada, es va obrir un interessant espai de preguntes i comentaris, en el que en Xavier va tenir oportunitat d’intercanviar els seus punts de vista amb els nois i noies, així com apuntar tendències de futur en la teoria, pràctica i protecció dels drets humans.