Treball de recerca: xerrada d’orientació

Els alumnes de 1r de Batxillerat de l’Institut Montserrat Roig han assistit a una xerrada d’orientació de com fer un bon TR.

Volem donar les gràcies de tot cor al professor de la facultat de Dret de la Universitat de Barcelona Max Turull que ens ha fet una xerrada que és de molt interès pels nostres alumnes. També volem donar les gràcies a totes les persones que han fet possible que aquesta formació s’hagi pogut portar a terme. Felicitem a tots els alumnes de 1r de Batxillerat per la bona actitud i interès que han mantingut al llarg de tota la formació.