Torna el Concurs Odissea!

Com cada hivern des de fa 11 cursos, els alumnes de cultura clàssica de Catalunya i de la resta de l’estat, inicien una nova odissea en la qual hauran de navegar entre conceptes d’art nascuts en la Grècia i la Roma antigues.

Enguany el Concurs Odissea 2022 serà els dies 31 de gener, 1, 2 i 3 de febrer. Aquest concurs consisteix a respondre online durant tres dies seguits tres preguntes relacionades amb l’art en el món clàssic. El dia culminant, però, és dijous, en què el nombre de preguntes augmenta fins a 10 o 12. És el dia de les cerques impossibles i les troballes impensables.

L’edició d’enguany se centra en l’art en el món clàssic i les qüestions poden ser relacionades amb la mitologia, la vida quotidiana o la literatura.

Els alumnes de llatí i grec de l’institut Montserrat Roig participen, en 9 grups per tercer any consecutiu. Els desitgem molta sort i molts encerts.

Que Atenea els acompanyi en aquesta nova Odissea.

Bona Fortuna! Καλή τύχη!