Setmana de Treball de Síntesi

A només set dies de les merescudes vacances de Setmana Santa tenim bona part de l’alumnat del centre ocupat en el seu Treball de Síntesi. Concretament els tres primers cursos d’ESO, que han canviat el seu horari normal d’assignatures per un altre que els permet treballar en grups i utilitzar les noves tecnologies amb més facilitat.

Com ja sabeu aquesta setmana és especial, perquè tenim els de 4t de viatge a Praga, als de 1r de Batxillerat en una estada a Irlanda, i a una part dels alumnes de 2n de colònies a la Garrotxa on faran el Treball de síntesi.

Les fotografies del carrusel reflecteixen una part del treball d’aquest matí.