Reunió informativa sobre el viatge a York

Benvolgudes famílies de 1r Batxillerat,

Després de dos anys de restriccions per la pandèmia i tal com ja vàrem avançar a les reunions de famílies, durant el curs 2022-23 el departament de llengües estrangeres reprèn la seva tradicional estada lingüística a l’estranger. El lloc escollit per fer la immersió lingüística és York, al Regne Unit, ciutat històrica i fortalesa del nord del Yorkshire, Anglaterra, comtat del qual és la capital. El viatge es durà a terme durant el mes de febrer, tenint en compte la disponibilitat de vols i tindrà una durada de 6 dies.

Aquesta estada està oberta a tot l’alumnat de primer de batxillerat que ho desitgi i representa una gran oportunitat per millorar les competències de la matèria i per prendre contacte amb la cultura anglosaxona.

Per aquest motiu, ens complau convocar-vos a la pròxima reunió informativa virtual el dia 8 de novembre a les 18.30 h a fi d’explicar-vos les condicions de l’estada. Aquesta reunió és merament informativa i no suposa cap compromís. El responsable de l’entitat organitzadora tindrà com a objectiu informar-vos de les activitats i opcions de pagament, així com aclarir qualsevol dubte que pugueu presentar.

L’enllaç a la reunió serà el següent: meet.google.com/wyy-ifce-qpk

Salutacions cordials,
El departament de llengües estrangeres