Premis Atrapallibres i Protagonista Jove ’22

Les obres guanyadores, enguany, dels premis Atrapallibres i Protagonista Jove que organitza el Clijcat han estat:

Alumnes del nostre centre han participat com a jurat per tal de decidir quina obra els ha agradat més.

Aquestes són les obres que llegirem el curs vinent, per si voleu començar a fer boca durant l’estiu.

Donem les gràcies a tots els alumnes que han participat en aquesta iniciativa. Visca la lectura!

1. Ana, mare d'alumne de 3ESO

Molt bona iniciativa. A ben segur que han sigut uns jurats ben exigents! Molt interessant la proposta de lectures per al curs vinent.