Praga

dsc_0512 praga secretari coloma 15-16

Finalment va ser Praga. Va costar decidir-se, però després d’unes quantes votacions i de sospesar pros i contres, els alumnes de 4t d’ESO van acabar per votar Praga com a destinació del seu viatge de final de curs. Sembla mentida com passa el temps, d’això ja fa uns quants mesos i ara tot just fa dues setmanes que embarcàvem a l’aeroport del Prat cap a la República Txeca i només en fa una que en vam tornar.

L’estada va ser curta però intensa. L’oratge i la fortuna van propiciar uns dies esplèndids a Praga. Vam camejar tota la ciutat, d’una punta a una altra, tot i els renecs de qui es cansava massa d’hora de regalar-se els ulls d’estampes precioses: els ponts sobre el riu Moldava (Vtlava en txec), l’skyline de la ciutat de capvespres màgics, els carrerons del barri jueu i les casetes del Carreró de l’Or, les cafeteries de pastissets impossibles i bombons de pecat o el soroll tranquil i quasi organitzat de la Plaça Vella.

Estem satisfets i segurs que el viatge ha contribuït a què l’alumnat aprengui. Sortir i voltar pel món sempre és quelcom fructífer, sempre és gratificant i tot i que de vegades no es reconeixen els guanys, el pas del temps ens fa regirar-nos i recordar amb enyor, gratitud i tendresa que ahir a Praga i demà qui sap on ens vam fer una mica més humans.

Sergi Barceló

dsc_0572 praga secretari coloma 15-16

La resta de fotos aquí

1. Teresa Girona

Una darrera cosa, seria traslladar el nostre agraïment, a través de l’equip directiu, als professors acompanyants dels nostres fills/es al viatge de final de 4t. Té molt de mèrit. Ara els alumnes no ho agraeixen amb paraules, però sempre el recordaran.
    Gràcies.

Mares i pares delegats de 4t.