“Nens, vosaltres sou el futur”, treball de recerca premiat

L’alumna Sofia Vilella Pujol ha obtingut el segon Premi UB-Santander de la Facultat de Filologia i Comunicació a Treballs de Recerca de Batxillerat, consistent en 500€ (300 en metàl·lic i 200 per a la matrícula). El seu treball es titula “Nens, vosaltres sou el futur”. Anàlisi i comparació de literatura distòpica, i ha tingut com a tutor Francisco Lopera.

La mateixa Sofia, que també agraeix a les seves professores Montse i Noemí l’acompanyament en el procés de presentar el treball als premis i el suport que li han donat, ens fa cinc cèntims del seu TR en aquest vídeo del lliurament de premis virtual (a partir de 6’20”).

Moltes felicitats a l’alumna premiada i al tutor i pel treball, l’esforç.

1. Ana, mare de 1er d'ESO

¡Olé! Moltíssimes felicitats a la Sofia, i al professorat que l’ha tutoritzat i acompanyat, per aquest premi tan important. Sense la bona (i molta) feina de cursos anteriors no es pot arribar a èxits com aquest.