L’Slow Fashion Week a l’escola Pau Casals

El dijous 27 de maig 4 equips de 3r d’ESO van visitar l’Escola Pau Casals Gràcia. Així ens expliquen la seva experiència:

“Hem anat a l’escola Pau Casals. Estàvem nerviosos i molt emocionats, com si haguéssim tornat a la infància. Els nens i nenes de 6è ens han rebut molt bé i ens han tractat molt respectuosament i ens hem sentit còmodes. Estem orgullosos del resultat d’aquest treball, malgrat que hàgim estat només tres representants del grup. També crec que ens ha anat bé improvisar una mica perquè sigués un discurs més a l’abast de tothom i que poguessin participar en la nostra presentació. Nekane, Ni Jaiyi, Vicente, Sara i Iann Pool.”

“Aquesta setmana estem celebrant la tercera Slow Fashion Week. Hem anat a l’escola Pau Casals Gràcia. Ens ha agradat molt anar-hi i recordar la nostra infància a l’escola. Creiem que ha estat molt entretingut per a tots i que hem après junts.”

Més fotos