Estacions literàries: Donem la benvinguda a l’estiu

El projecte “Estacions Literàries” de l’assignatura de Literatura Universal de 1r de Batxillerat de l’Institut Montserrat Roig fomenta la passió per la poesia i l’exploració de diferents autors i obres literàries alhora que impulsa la creativitat dels alumnes.

Desenvolupat des del Departament de Llengua i Literatura, aquesta innovadora iniciativa té com a objectiu principal crear un espai d’aprenentatge decoratiu i dinàmic, que convida la comunitat educativa a assaborir petites càpsules poètiques.

El projecte “Estacions Literàries” en haver arribat a final de curs ha complert la seqüència: tardor, hivern, primavera i estiu.

L’experiència ha estat força innovadora i molt ben acollida per l’alumnat que l’ha impulsada i per tothom que la gaudeix en pujar l’escala principal del centre. Des d’aquí també us volem fer arribar el nostre agraïment pel reconeixement que hem obtingut al llarg de curs.

1. Ana, mare d'alumne de 4rtESO

Magnífica iniciativa docent i magnífic resultat. Moltes felicitats i moltes gràcies per aquest preciós regal que ens feu.