Enhorabona Lucas, Laia i Martí!

Dissabte passat va tenir lloc l’Acte de lliurament de les Distincions PAU on es va premiar amb mencions honorífiques a tot l’alumnat d’arreu de Catalunya que ha obtingut una nota de 9 o superior a la fase general de les PAU.

Ens felicitem per tenir tres dels nostres alumnes entre aquesta colla d’excel·lents estudiants: el Lucas Alamo Acebal, la Laia Rovira Lloret i el Martí Alsina Perpiñán. Enhorabona i moltes felicitats!

1. Ana, mare d'alumne de 1er Batxillerat

Moltes felicitats Luca, Laia i Martí. Tota la comunitat del Roig estem d´enhorabona amb el vostre èxit acadèmic. De ben segur que la vostra experiència serà molt i molt valuosa per a l´alumnat que haurà de fer la prova aquest curs.