Eleccions al Consell Escolar / Alumnat

Benvolguts,

Com ja sabeu s’acosten les eleccions de Consell Escolar i hem de començar la campanya perquè hi ha dos llocs per cobrir en el sector alumnat.

Aquestes són les dates de la campanya electoral:

♦ Inici del procés: a partir del dia 30 d’octubre de 2023.
♦ Informació a tutories i presentació de candidatures al tutor: setmana del 6 al 10 de novembre.
♦ Preparació dels candidats i la seva campanya: 10 de novembre (DATA ENCARA PER CONFIRMAR).
♦ Constitució de les meses electorals: el 13 de novembre de 2023.
♦ Passa-classes de l’alumnat per presentar la seva candidatura: hores de lectura de dijous 16 i divendres 17 de novembre.
♦ Votacions: el dia 23 de novembre de 2023.
♦ Constitució del consell escolar i presa de possessió dels seus membres: no més tard del dia 19 de desembre.

Alumnes candidats: Aneu-vos preparant!