Copa Cangur 2024!

Aquest dijous 25 de gener alguns dels nostres alumnes van participar en la Copa Cangur 2024, a la seu de la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC, i van passar una tarda emocionantíssima solucionant problemes de matemàtiques contra el rellotge i contra altres instituts.

A la categoria Cadet (1r i 2n d’ESO) vam tenir dos equips de set alumnes (Danish, Abril, Iker, Lluc, Guim, Joan, Bruno, Martina, Andreu, Martí, Bruno, Arnau, Estel i Núria), que van fer un paper digníssim i van cremar moltes neurones.

A la categoria Júnior (3r i 4t d’ESO) vam tenir dos equips més de set alumnes (Gabriel, Joana, Roc, Biel, Josefina, Bernat, Biel, Dídac, Marvin Michel, Sira, Laia, Vega, Joan i Leo). Cal destacar que un dels equips Júnior va quedar en una destacada quarta posició. L’enhorabona!

Esperem que hagin gaudit d’aquesta experiència tant com els professors acompanyants. Enhorabona als valents participants de la Copa Cangur!

Fotos de la tarda de matemàtiques