Conferència sobre arqueologia

Avui els alumnes de 1er d’ESO han pogut escoltar la conferència que ha fet l’arqueòloga Esther Rodrigo, mare d’un alumne del curs. Especialitzada en l’època romana, l’Esther ens ha explicat en què consisteix la seva feina, quins són els tipus de jaciments, com es localitza un jaciment i com es poden datar unes restes arqueològiques .

L’Esther és professora a la Universitat i també treballa en el jaciment romà de Iesso (Guissona). Per tant, també ens ha explicat quines feines hi estan fent i què s’ha pogut trobar fins ara.

La xerrada ha estat molt profitosa i l’alumnat l’ha seguit amb molta atenció.