Compartir Idees: la universitat va a l’institut

Ens plau informar-vos d’una col·laboració amb la universitat de Barcelona (UB) que ens fa especial il·lusió perquè ve de la mà d’un exalumne del centre, l’Àlex Colàs, en el marc del projecte Compartir idees, un cicle de conferències taller. La proposta de l’Àlex va adreçada a tots els alumnes de 3r de l’ESO i està programada pel dia 23 de maig.

El projecte Compartir idees és un conjunt de propostes formatives dissenyades per estudiants de grau i de màster de la Universitat de Barcelona sobre temes d’interès general relacionats amb els seus estudis. L’objectiu és compartir coneixement i promoure la reflexió sobre un tema que la universitat treballa i que sigui rellevant per a la formació de l’alumnat de secundària.

Els estudiants universitaris exposen a alumnes de secundària, de manera dinàmica i atractiva, aprenentatges que fan a la facultat. D’aquesta manera aprenen significativament mentre fan un servei útil a la seva comunitat, copsant les preocupacions dels joves, els problemes dels barris, les realitats que viuen les persones i contribuint a millorar el coneixement de la nostra societat.