“Bollywood Dance” amb Susen Ahluwalia

El passat 14 de desembre vam gaudir molt de la visita de la Susen Ahluwalia. Els alumnes de 3r d’ESO van participar en l’activitat “BOLLYWOOD DANCE”. En primer lloc, la Susen, nascuda a l’Índia i amb pares britànics, va fer una breu introducció del Bollywood i les característiques d’aquest nou estil de ball.

Després, els alumnes van aprendre un conjunt de moviments molt divertits amb nou vocabulari i divertides imatges que podien relacionar amb el seu dia a dia. Finalment, els alumnes van completar tots els passos seguits i van començar a ballar “Jai Ho” convertint-se en autèntics Bollywood dancers!