“Ara, aquí, les escoles per l’alimentació sostenible”

Els alumnes de sostenibilitat de primer d’ESO han participat en el projecte “Ara, aquí les escoles per l’alimentació sostenible” i aquí teniu el video de l’acte de celebració de la iniciativa.

· Podeu recuperar l’acte en aquest enllaç*

· Mireu el vídeo de resum de la participació d’alguns centres educatius a ‘Ara, aquí, les escoles

*A partir de l’1h 19 minuts, comença la intervenció d’en Juli Palou, comissari de l’exposició dels pòsters juntament amb la Gemma Carbó, fent retorn a l’alumnat de tot el treball que heu realitzat des dels centres educatius. Aquí teniu el recull de les creacions a través de dues propostes :

El catàleg digital

– L’exposició dels pòsters: del 16 al 22 de desembre al vestíbul d’entrada de la Casa de la Ciutat (Ajuntament de Barcelona), Pça. Sant Jaume, 1. L’itinerari per l’exposició té una durada aproximada de 30 minuts. En cas que es vulgui venir de manera particular, no caldrà reserva.

Igualment, trobareu la informació a la pàgina web del Consorci d’Educació de Barcelona.