Enhorabona Marc!

foto alumne Marc AndrésL’alumne Marc Andrés Carcasona, que va acabar el Batxillerat el curs passat al nostre centre, ha obtingut el Premi Extraordinari de Batxillerat. Enhorabona a tots també per la part que ens toca!

Si heu consultat l’enllaç ja sabreu que, com a requisit per presentar-se al premi, cal tenir una qualificació mitjana de tot el batxillerat igual o superior a 8,75.

I que el premi consisteix en:

El reconeixement explícit en l’expedient acadèmic (és un mèrit molt valorat!!!).
L’exempció de les taxes universitàries per al primer curs.
Un curs gratuït a una Escola Oficial d’Idiomes.
L’estada en un centre de recerca o una institució relacionada amb el camp d’interès de l’alumne/a.
La possibilitat de participar en els Premis Nacionals de Batxillerat.