Taller de so i acústica

Aquest és un taller que l’alumnat de 1r d’ESO va fer al CosmoCaixa el passat 17 de gener. Alguns dels alumnes ens han explicat com va anar l’experiència.

El text següent l’ha escrit el Marc Hidalgo:

El dimarts 17 de Gener vam agafar el transport públic per anar al CosmoCaixa. Vam anar els tres primers d’ESO amb diferents professors.

El primer que vam fer va ser anar a una sala on ens van explicar les característiques del so i la seva mesura en decibels, i com els diferents sons tenen diferents decibels com per exemple l’avió, el tren, etc. També ens van fer experiments molt curiosos com tapar un despertador i veure que cada vegada el so és més fluix perquè no té aire perquè el so es propagui.

Després vam baixar a veure una exposició de la Prehistòria, ens van donar una fitxa sobre l’evolució dels primats. Allà vam veure diferents cranis. Quan vam acabar ens van deixar una mica de temps lliure per voltar pel Cosmocaixa i vam veure el bosc inundat amb un caiman i molts peixos.

Després tocava esmorzar i jugar un mica. Finalment vam agafar l’autobús per tornar a l’institut. A mi personalment en va agradar molt aquesta sortida.

I, si voleu, també podeu llegir l’opinió sobre la sortida del Selam Fierro, de l’Ariadna García Quero, del Guillermo Fernández i el Yassin Achour.