Ja és aquí la Setmana de la Ciència

Del 8 al 17 de novembre se celebrarà a Catalunya la 24a Setmana de la Ciència. Durant aquests dies se celebraran tot un munt d’activitats de divulgació científica arreu, també al nostre institut. Sortides, exposicions, xerrades, jocs, tallers científics… tot un ventall de possibilitats a l’abast de l’alumnat.

Aprofitant que un dels temes centrals de l’edició d’enguany és la taula periòdica, amb motiu de l’Any Internacional de la Taula Periòdica dels Elements Químics, us presentem un calendari de l’any que ve, fet per l’alumnat del curs passat, que està il·lustrat amb els elements de la taula periòdica.

I aquí una altra taula periòdica, la de l’ortografia