Quarta gala de curtmetratges als Verdi

Per quarta vegada els cinemes Verdi han acollit la fase final del nostre Festival de curtmetratges que va tenir lloc divendres passat, dia 24. Abans de les projeccions al cinema dels curts seleccionats, durant les hores de classe abans del pati, l’alumnat va poder veure els vídeos que havien fet els diferents grups. Mentrestant, d’altres alumnes i una petita part del professorat, ja estaven a les dues sales del Verdi preparant la benvinguda dels companys.

A mig matí, al Verdi, ja ens esperaven les dues parelles encarregades de la presentació de l’acte cinematogràfic. A poc a poc, arribava la resta d’alumnat d’ESO que, després de passar pel photocall, anava agafant lloc a les sales respectives.

Fotos dels grups a l’institut Photocall als Verdi Fotos dins de les sales

A continuació els conductors de la festa ens han explicat com es desenvoluparia, com es procediria al visionament dels curts i quan i com s’havien de fer les votacions del públic. Passada una bona estona ens anunciaven l’acte final de lliurament de premis, que van correspondre als alumnes següents:

Premi del jurat 1ESO: Nada es lo que parece Premi del públic 1ESO: Un dia qualsevol Premi del jurat 2ESO: En línia Premi del públic 2ESO: In Love
Premi del jurat 3ESO: L’hora, no tindràs més temps
Premi del públic 3ESO: L’efecte papallona Premi del jurat 4ESO: Únik@s y diferentes
Premi del públic 4ESO: Atrévete

Els curts seleccionats i premiats