Projecte de vídeos educatius

foto-projecte-videos-educatius

Fa uns dies que els alumnes d’ESO van començar el procés de creació de vídeos educatius.

Després de triar la temàtica del projecte que volien desenvolupar entre les propostes que se’ls havien ofert des dels departaments didàctics, els equips d’alumnes han endegat les tasques de preparació d’aquest document audiovisual.

Treballar en equip, generar idees, planificar actuacions, cercar materials, repartir rols, filmar i editar el projecte… serien algunes de les feines a desenvolupar: tot un repte. Per ajudar-los en aquest complex recorregut, a cada equip se li ha assignat un professor-tutor.

El dimarts, 14 de febrer, els equips de treball hauran de presentar els vídeos definitius, i el divendres 17 tancarem l’activitat amb la visualització i la votació de les millors propostes, que seran penjades al canal Youtube de l’institut i rebran el merescut reconeixement al web del centre.

En aquest enllaç hi trobareu les fotos de les sessions