La gala als cinemes Verdi

Aquest any era el tercer que els cinemes Verdi acollien la fase final del Festival de curtmetratges. Concretament el 3r festival, que va tenir lloc divendres passat tot just fa una setmana. Abans, però, de les projeccions al cinema dels curts seleccionats, l’alumnat va poder veure els vídeos fets pels seus companys durant les hores de classe abans del pati. Mentrestant, d’altres alumnes ja estaven a les dues sales del Verdi preparant l’esdeveniment.

Enrere quedaven ja les intenses sessions de treball en petits grups revisades pel professorat del centre.

A mig matí, al Verdi, ja ens esperaven els cinc presentadors de l’acte cinematogràfic. A poc a poc anaven arribant els seus companys d’ESO i, després de passar pel photocall, es distribuïen a les sales.

Fotos dels grups a l’institut Photocall als Verdi Fotos dins de les sales

A continuació els conductors de la festa ens explicaven com es desenvoluparia, com es procediria al visionament dels curts i quan i com s’havien de fer les votacions del públic. Passada una bona estona ens anunciaven l’acte final de lliurament de premis, que van correspondre als alumnes següents:

Premi del jurat 1ESO: Temps de guerra Premi del públic 1ESO: Temps de guerra Premi del jurat 2ESO: Homo Sapiens Premi del públic 2ESO: Homo Sapiens
Premi del jurat 3ESO: Carpe diem Premi del públic 3ESO: Sostenir l’impossible Premi del jurat 4ESO: Mans Premi del públic 4ESO: No

Els curts seleccionats i premiats