Diada de Sant Jordi ’23: la gran festa de la literatura i les arts

El proppassat divendres 21 d’abril l’Institut Montserrat Roig va acollir l’acte de lliurament dels premis literaris i artístics de Sant Jordi. Una cerimònia emocionant i plena d’esperança per al futur de la literatura i les arts.

El certamen, organitzat pels departaments de les àrees de llengua i literatura [català, castellà i idiomes] i matemàtiques, en col·laboració amb l’àmbit de música, va comptar amb la participació de nombrosos alumnes de tots els nivells educatius, que van presentar obres de gran qualitat i originalitat.

El jurat va tenir la difícil tasca de seleccionar els guanyadors entre una gran varietat de gèneres i temàtiques. Finalment, els premis van ser atorgats als següents alumnes:

LLENGUA CATALANA

LLENGUA CASTELLANA

IDIOMES [anglès]

IDIOMES [alemany]

ALUMNAT NOUVINGUT

MATEMÀTIQUES

Durant l’acte de lliurament, els guanyadors i guanyadores van rebre els seus premis i l’auditori va tenir l’oportunitat de gaudir d’unes magnífiques interpretacions musicals que foren la delícia d’un públic entregat i emocionat.

De la celebració de la diada de Sant Jordi cal destacar la importància de promoure la creativitat i la passió per la literatura entre els joves.

Sense cap mena de dubte, l’acte de lliurament dels premis literaris de Sant Jordi a l’Institut Montserrat Roig de Barcelona va ser una jornada memorable i inspiradora per als alumnes i per a tots els amants de la literatura.

Àlbum de fotos de la diada
Llista de reproducció de vídeos
La revista literària del certamen en llengua catalana