Escrivim com els romans!

La setmana passada els alumnes de 3r B, en l’optativa de Cultura clàssica, van transportar-se en el temps per assistir a una escola romana. Bé, potser no tant, però sí una mica, ja que van fer un taller en el qual van escriure com ho feien els romans, primer, els més petits en el Ludus litterarius, en taules de cera (casolanes), i després sobre papir amb càlams (calami) i plomes (pennae) com si ja estiguessin en el ludus grammaticus.

Vam aprofitar per repassar els números romans i vam aprendre les lletres de l’alfabet grec.

Aquí teniu els resultats: