El SEPC ha dinamitzat la setmana del 25N

Cada dia d’aquesta setmana, a diferents hores lectives, els nois i noies del SEPC del nostre centre s’han encarregat d’organitzar un taller de sensibilització per a tots els cursos de l’ESO. En aquest taller els alumnes han pogut parlar, argumentar i donar el seu punt de vista entorn de moltes situacions que es poden donar entre gèneres en la nostra societat.

Els donem les gràcies perquè han ajudat l’alumnat a conèixer una mica més a fons el greu problema social que vivim per culpa de la discriminació de gènere i la violència masclista.  Esperem que els resultats siguin esperançadors.