Cloenda del Projecte Vídeos Educatius

Divendres passat va tenir lloc la fase final del Projecte de Vídeos Educatius, que consistia en la projecció i valoració per nivells dels productes audiovisuals elaborats per l’alumnat d’ESO del centre. Durant unes dues hores es van fer les projeccions juntament amb les votacions dels alumnes.

Ara ja només queda contrastar-ho amb l’avaluació que n’ha fet el professorat i, ben aviat, ja us presentarem les obres seleccionades. Mentrestant, us pengem els clips de vídeo que l’organització de l’acte va editar a fi de donar dinamisme i amenitat a les projeccions dels vídeos educatius. És una sèrie de curts que porta per títol “Camins d’institut”.

Camins d’institut

Presentació PVE – “Camins d’institut” “Energia” “Èxit” “Por” “Quarta planta”
“Primavera” “Rebot” “Laberint 365” “Temptació” PVE final