Actuem per tenir un centre més sostenible

Aquest és el missatge que ens fan arribar l’alumnat de quart i que, en la carta de sota les imatges, queda més ben explicat.

Carta de propostes i objectius de les escoles sostenibles

Hola a tots i totes, som els alumnes de 4rt i aquí us explicarem el projecte que durem a terme al llarg d’aquest any.

Quin és el projecte “una escola sostenible”? en què consisteix?

Com a “veterans” del centre que som, hem detectat algunes mancances quant a la gestió que fem dels residus que produïm, el paper, el plàstic, les restes de menjar… També hem vist que, tot i el lluminós que és el nostre centre, trobem a faltar més “vida”, plantes que alegrin i amenitzin els passadissos, els patis, els espais comuns en definitiva.

Degut a aquestes necessitats trobades, ens hem proposat fer un seguiment veritable, engegar un projecte que hem titulat:

“ACTUEM AL NOSTRE CENTRE, ACTUEM AL NOSTRE MÓN”

En aquest projecte nosaltres actuarem com a portaveus del centre, promourem la participació de tots els seus membres, realitzarem auditories per detectar i analitzar la situació real dels aspectes abans esmentats i començarem a ACTUAR, dintre de les nostres possibilitats.

Concretament, ens hem proposat tres objectius per aquest any:
• Diagnosticar la quantitat de residus que generem.
• Reaprofitar la matèria orgànica generada per anar creant compost.
• Enjardinar els espais comuns del centre. Dintre d’aquest farem un concurs de jardins verticals.

Per assolir aquest objectius necessitem la col·laboració de tothom. Com diu el títol del nostre projecte, és responsabilitat de tots, per això us animem a col·laborar a les diferents actuacions de les que us anirem informant. Esperem la vostra participació i les vostres ganes, entre tots millorarem el centre.

ACTUEM TOTS!! 😀