Activitats de cloenda del primer trimestre

El dilluns 21, mentre l’alumnat de batxillerat seguia amb el seu horari lectiu setmanal, la resta del centre va celebrar la Festa d’hivern participant en les activitats programades per a després del lliurament de les notes.

Destaquem, d’entre les diverses opcions escollides pels tutors/es i alumnes, la dedicada a fer postals de Nadal per a la gent gran. El mateix dilluns ja s’havien fet arribar a la seva destinació i ben segur que portaran una miqueta més d’alegria i esperit nadalenc a molts dels nostres avis i àvies del barri.

Va anar força bé, però hem de dir que vam trobar a faltar les actuacions musicals que tradicionalment compartíem a la sala d’actes i que sempre són una autèntica mostra dels talents i capacitats dels nostres alumnes. Hi comptem per la Festa d’hivern del 2021!

La música del Natcho i el Dergi Els tallers de postals
Coreografies a l’aula