La nova comissió COVID

Davant la preocupació de les famílies i els/les docents sobre com evitar contagis a l’institut i resguardar la salut de la comunitat educativa, així com evitar confinaments, es va decidir crear la Comissió Covid. Aquesta comissió té l’objectiu de cercar la informació i procurar les eines per ajudar a l’institut en aquests moments tan difícils.

Coneixedors de que una adequada renovació de l’aire a les aules es un factor determinant per reduir el risc de contagi, la primera actuació va consistir en mesurar els nivells de CO2 a les aules i l’AFA va comprar els aparells mesuradors. Les dades obtingudes amb la col·laboració de l’equip docent i l’alumnat, serveixen per establir pautes de ventilació que permeten trobar un equilibri entre confort tèrmic i risc de contagis.

L’objectiu inicial va ser reduir el risc de contagis si algú a l’aula estigués contagiat sense saber-ho per ser asimptomàtic i minimitzar els confinaments de grups-classe, però les dades també es serviran per implicar a l’alumnat en altres aprenentatges durant els propers mesos.