Invitació al club de lectura intercentres (2)

Des de la biblioteca, tornem a fer una segona convocatòria pel club de lectura intercentres que estem organitzant. De moment no s’ha apuntat molta gent i si no tenim més participants, l’haurem d’anul·lar.

Recordeu que és un club pensat i dirigit per a famílies i professorat, i tot i que l’alumnat pot participar, no és l’objectiu d’aquest. Per què? Perquè des de la biblioteca pensem que el professorat i les famílies són els “influencers” reals de l’alumnat i que s’ha de predicar amb l’exemple: llegint, però també sabent que recomanar i coneixents alguns títols molt recomanables, com són els que llegirem al club.

Les reunions seran en línia (no presencial) i no cal apuntar-se a les 6 reunions, només a les que més us interessin, per temàtica o públic.

Trobareu tota la info al dossier adjunt i l’enllaç al formulari d’inscripció, que també us deixo aquí.

Si us apunteu heu de saber que a causa de la data, no us podrem aconseguir l’exemplar de la primera sessió, però si de la resta.

Participeu, que ens ho passarem bé.

Quines lectures podem recomanar als joves? (PDF)

Atentament,
Carlos Ortiz