AJUTS MATERIAL ESCOLAR I LLIBRES 2019/2020 DE L’AJUNTAMENT DE CERVELLÓ

Benvolgudes famílies de l’ESO,
Us adjuntem les bases de la convocatòria d’ajuts en material escolar i llibres per al curs 2019-2020, que ha estat publicada al Butlletí Oficial de la Provincia.

Aquesta setmana s’ha iniciat el període de sol·licituds d’aquest ajut, que s’hauran de fer amb el model de sol·licitud adjunt a aquest escrit i registrat d’entrada a l’Ajuntament de Cervelló.

La data límit per presentar la sol·licitud serà el dia 3 de desembre.

Preguem a les families que vulguin demanar aquestes ajudes que es mirin amb cura la documentació sol·licitada i que si tenen qualsevol dubte es posin en contacte amb el Departament d’Educació de l’Ajuntament de Cervelló.

Atentament,

Equip Directiu

Aquí trobareu les bases de la convocatòria.

Aquí trobareu el model de sol·licitud

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *