REPTE D’ESTIU: 15.000 KM

L’estiu, bon moment per continuar amb els hàbits saludables que hem treballat al llarg del confinament. No has començat? Encara hi ets a temps…..
Enganxa’t al repte d’aconseguir els 15000 km  fent activitat física al llarg de l’estiu, i amb tota la Comunitat Educativa. (Aquí… Llegeix més»

MATRÍCULA DE CONTINUÏTAT

Benvolgudes famílies ,

Els vostres fills i filles han estat amb nosaltres el curs que ara acaba.
Quan ja sàpiguen els resultats de l’avaluació podran matricular-se pel curs vinent al nostre institut. D’això se’n diu MATRÍCULA DE CONTINUÏTAT.
Us enviarem immediatament, a cada família , un dossier informatiu individualitzat on explica què heu de fer. El rebreu a partir del 25 de juny i és diferent segons les circumstàncies en què tingueu els pagaments d’aquest curs 19-20. Per això només haureu de fixar-vos en el vostre propi.

Butlletins de notes

Benvolgudes famílies, a partir de demà dijous 18 de juny,  ja podreu consultar les notes de l’avaluació final ordinària a Esemtia.

BEQUES DE MENJADOR

Benvolguts/des,

El dijous dia 4 de juny i fins el 17 de juny s’obre el termini per a la tramitació
telemàtica dels ajuts de menjador escolar 2020-2021.
Recordeu que els centres heu d’omplir la informació de contacte de l’alumnat
sense cap mitjà electrònic, i des dels ajuntaments es… Llegeix més»

OBERTURA DEL CENTRE

Benvolgudes famílies,
Des del Departament d’Educació hem rebut instruccions sobre l’obertura de centres educatius a partir de la Fase 2 de desescalada, que ha estat validat pel PROCICAT. A l’institut estem treballant per poder garantir un retorn segur de l’alumnat i del personal docent. Aquest Pla… Llegeix més»

US TROBEM A FALTAR!

Els docents i el PAS de l’Institut de Cervelló hem fet un vídeo adreçat als nostres alumnes.
Des de la distància més propera us volem saludar i enviau-vos els nostres missatges d’ànim i d’estimació.
US TROBEM A FALTAR!

COMUNICAT A LES FAMíLIES

Benvolguts i benvolgudes,
Ens  posem  en contacte amb vosaltres, per a fer-vos algunes consideracions.
En aquests moments d’incertesa per a tots/totes, es posa de manifest que la tasca d’educar no consisteix només en aportar coneixement sinó també en acompanyar  al noi/a  en el seu procés de maduració… Llegeix més»

ANUL·LACIÓ DE L’ACTIVITAT LECTIVA

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març, tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes… Llegeix més»

INFORMACIÓ SOBRE EL CORONAVIRUS

El Departament d’Educació està en contacte  amb el Departament de Salut  i l’Agència de Salut Pública de Catalunya.
En aquest enllaç trobareu els materials que ha elaborat el Departament de Salut en relació amb el coronavirus per tal de donar, de forma molt didàctica, informació… Llegeix més»