Preinscripció – matrícula ESO (curs 2020-2021) – per alumnes nous

Degut a l’emergència sanitària ocasionada per la COVID-19, la preinscripció es portarà a terme de forma telemàtica del 13 al 22 de maig.

DOCUMENTACIÓ per la Preinscripció

(Cal presentar la documentació escanejada o una fotografia al correu electrònic de l’Institut a8067144@xtec.cat.)

• Full de  sol·licitud de Preinscripció (a ser possible, signada digitalment o impressa, signada i escanejada).
  • Còpia Llibre de família o algun document relatiu a la filiació. En cas de situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Benestar Social i Família.
  • Còpia DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) / Targeta de residència on consta el NIE o passaport si la persona sol·licitant és estrangera. Document d’identitat del país d’origen (cas d’estrangers comunitaris).
  • Còpia DNI de l’alumne/a

Les persones que al·leguen el compliment d’un o més criteris de prioritat han de fer-ho constar en el full de sol·licitud i, si s’escau, presentar la documentació que s’indica per a cada criteri. Obriu el següent enllaç per consultar aquests criteris.

Preinscripció amb cita prèviaMesures a tenir en compte.

De manera excepcional i només per als casos en què els sol·licitants no puguin fer la presentació telemàtica, durant els dies 19, 20, 21 i 22 de maig,  s’organitzarà la presentació  de sol·licituds assignant una cita prèvia: per telèfon 648446691 (només actiu per la preinscripció), pel correu electrònic a8067144@xtec.cat, mitjançant un aplicatiu del Departament d’Educació (feu clic aquí).

.

Mes informació Preinscripció Institut de Cervelló 2020-2021

Publicació de l’oferta inicial de places de l’ESO (cal introduir el codi de centre 08067144)

Podeu obtenir més informació: http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/

ANUL·LACIÓ DE L’ACTIVITAT LECTIVA

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març i fins al proper dia 13 d’abril ambdós inclosos, tots els centres educatius del país… Llegeix més»

US TROBEM A FALTAR!

Els docents i el PAS de l’Institut de Cervelló hem fet un vídeo adreçat als nostres alumnes.
Des de la distància més propera us volem saludar i enviau-vos els nostres missatges d’ànim i d’estimació.
US TROBEM A FALTAR!

COMUNICAT A LES FAMíLIES

Benvolguts i benvolgudes,
Ens  posem  en contacte amb vosaltres, per a fer-vos algunes consideracions.
En aquests moments d’incertesa per a tots/totes, es posa de manifest que la tasca d’educar no consisteix només en aportar coneixement sinó també en acompanyar  al noi/a  en el seu procés de maduració… Llegeix més»

INFORMACIÓ SOBRE EL CORONAVIRUS

El Departament d’Educació està en contacte  amb el Departament de Salut  i l’Agència de Salut Pública de Catalunya.
En aquest enllaç trobareu els materials que ha elaborat el Departament de Salut en relació amb el coronavirus per tal de donar, de forma molt didàctica, informació… Llegeix més»

JORNADA DE PORTES OBERTES

El dimarts 10 de març tindrà lloc la jornada de portes obertes de l’institut de Cervelló. Totes aquelles famílies interessades podeu venir a les 18h al mateix institut per fer la visita guiada i assistir a la presentació del projecte de centre.
Aquesta jornada és… Llegeix més»

JA TENIM LA NOVA SAMARRETA D’AQUEST CURS

Aquest matí hem repartit a l’alumnat les samarretes d’aquest curs.
El logotip de la samarreta l’ha dissenyat a la matèria de visual i plàstica una alumna de l’institut: la Judit Cornet Jiménez de 1r ESO D
Tots els nois i noies del centre i el professorat… Llegeix més»