Preinscripció – matrícula ESO (curs 2020-2021) – per alumnes nous

MATRÍCULA 1r D’ESO 2020 (del 13 al 17 de juliol)

Alumnes assignats al centre

Llistes d’espera

Alumnat preinscrit amb assignació de centre

Llista ordenada definitiva

Degut a l’emergència sanitària ocasionada per la COVID-19, la preinscripció es portarà a terme de forma telemàtica del 13 al 22 de maig.

DOCUMENTACIÓ per la Preinscripció

(Cal presentar la documentació escanejada o una fotografia al correu electrònic de l’Institut a8067144@xtec.cat.)

• Full de  sol·licitud de Preinscripció (a ser possible, signada digitalment o impressa, signada i escanejada).
  • Còpia Llibre de família o algun document relatiu a la filiació. En cas de situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Benestar Social i Família.
  • Còpia DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) / Targeta de residència on consta el NIE o passaport si la persona sol·licitant és estrangera. Document d’identitat del país d’origen (cas d’estrangers comunitaris).
  • Còpia DNI de l’alumne/a

Les persones que al·leguen el compliment d’un o més criteris de prioritat han de fer-ho constar en el full de sol·licitud i, si s’escau, presentar la documentació que s’indica per a cada criteri. Obriu el següent enllaç per consultar aquests criteris.

Preinscripció amb cita prèviaMesures a tenir en compte.

De manera excepcional i només per als casos en què els sol·licitants no puguin fer la presentació telemàtica, durant els dies 19, 20, 21 i 22 de maig,  s’organitzarà la presentació  de sol·licituds assignant una cita prèvia: per telèfon 648446691 (només actiu per la preinscripció), pel correu electrònic a8067144@xtec.cat, mitjançant un aplicatiu del Departament d’Educació (feu clic aquí).

.

Mes informació Preinscripció Institut de Cervelló 2020-2021

Publicació de l’oferta inicial de places de l’ESO (cal introduir el codi de centre 08067144)

Podeu obtenir més informació: http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/