ÚLTIMA ASSEMBLEA DEL CURS

assembleaBenvolgudes famílies,

Com ja sabeu, el dia 21 de juny és el darrer dia del curs 2015/16. Aquest dia farem l’assemblea d’alumnat, per acabar les classes. Així doncs,  el dia 21/6/16 els nois i noies han d’anar directament a l’Ateneu de Cervelló, a les 10:00h del matí. Quan s’hagi tancat l’assemblea vindrem cap a l’institut i cada grup a la seva aula  farà una mini-tutoria. L’hora d’acabar d’aquesta activitat, serà a les 12:00h del migdia, aproximadament.

NO OBLIDEU que el dimecres, dia 29/6/2016  tot l’alumnat ha de venir a l’institut, a les 10:00h del matí, per recollir les notes finals.