Tallers Immersió Lingüística per al Reforç de l’Aprenentatge de la Llengua Anglesa

L’Institut de Cervelló ha celebrat per 1ª vegada unes jornades d’immersió lingüística en llengua anglesa. Aquesta actuació forma part del Programa d’orientació i reforç per a l’avanç i suport a l’educació del Ministeri d’Educació i Formació Professional i està cofinançada pel Fons Social Europeu 2014-2020  (FSE).

Gràcies al Fons Social Europeu (FSE) el dies 6 i 7 d’octubre l’alumnat de 2n i 4t de l’ESO han realitzat  diferents  tallers  completament en llengua anglesa.

L’alumnat de 2n d’ESO  ha realitzat, en horari lectiu, diferents activitats de tipologia i àmbits  temàtics diversos. Han realitzat el taller d‘Improvisation Games en el que havien de buscar diferents solucions de manera improvitzada a diferents problemes. Ha fet un debat sobre un tema de gran actualitat que els preocupa molt, el canvi climàtic en el taller First contact with climate change. També han hagut de treballar de manera cooperativa per poder guanyar uns Olympic Games.

L’alumnat de 4t  d’ESO ha pogut millorar les seves habilitats  comunicatives en llengua anglesa mentre intenten desxifrar un codi (The code); prendre a expressar les seves emocions a través de l’art  (Expressing out feelings through art)  i/o construir històries de manera cooperativa (Building Stories).

Una bona oportunitat per consolidar la competència comunicativa en anglès!

Per a més informació:  Programa d’Orientació i Reforç per a la Millora i Suport en l’Educació

#ESTFSE21