Sant Jordi Solidari a 1r. d’ESO

Aquest passat Sant Jordi, l’alumnat de 1r d’ESO ha viscut  la diada d’una manera especialment compromesa. Més enllà dels llibres i les roses, els nostres nois i noies han convertit les aules en tallers de creativitat i solidaritat en col·laboració amb l’ONG Save the Children.

L’activitat ha consistit en la creació de punts de llibre artesanals, fets amb cura i dedicació per cada alumne. Però aquests punts de llibre tenien una missió que va molt més lluny de marcar les pàgines d’una lectura: recaptar fons per lluitar contra la desnutrició infantil.

Gràcies a la venda d’aquestes creacions, els fons recollits es destinaran als programes nutricionals de Save the Children. Aquesta iniciativa ha permès a l’alumnat:

  • Prendre consciència sobre les desigualtats globals.
  • Entendre la importància de l’accés equitatiu a l’alimentació.
  • Actuar de manera activa i emprenedora per transformar l’entorn.

Volem agrair a totes les famílies, professorat i companys que  col·laboreu comprant el vostre punt de llibre. Amb aquest petit gest, l’alumnat de 1r d’ESO ens ha demostrat que la cultura i la solidaritat sempre van de la mà.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>