PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA: Curs 2023-2024

MÉS INFORMACIÓ
NOVETAT

Informació sobre la presentació de  SOL.LICITUDS FORA DE TERMINI I ADMISSIÓ AL LLARG DEL CURS ESCOLAR 23-24.

Us informem que per a la presentació de sol.licituds d’admissió fora de termini, curs escolar 23-24, cal fer la sol.licitud en línia, mitjançant una sol·licitud electrònica o en suport informàtic al següent enllaç: Admissió a un centre educatiu fora del procés de preinscripció i clicar Presentar la sol·licitud d’admissió fora del procés de preinscripció del curs 2023-2024.

Des de l ‘Institut  us podem ajudar en la presentació de les sol.licituds en línia.

Restem a la vostra disposició per qualsevol aclariment,

Equip Educatiu