OBERTURA DEL CENTRE

Benvolgudes famílies,

Des del Departament d’Educació hem rebut instruccions sobre l’obertura de centres educatius a partir de la Fase 2 de desescalada, que ha estat validat pel PROCICAT. A l’institut estem treballant per poder garantir un retorn segur de l’alumnat i del personal docent. Aquest Pla d’obertura en cap cas contempla la realització d’activitats acadèmiques.

• El curs escolar s’acaba el 19 de juny del 2020, l’activitat lectiva continua sent telemàtica.
  • Es prioritzarà el retorn de l’alumnat de 4t d’ESO per realitzar activitats de tancament d’etapa.
  • Amb l’alumnat de 1r a 3r d’ESO es programaran entrevistes personalitzades i/o sessions en grups reduïts des de les tutories i el departament d’orientació.
  • L’ús de mascareta higiènica serà obligatori com també respectar totes les normes de seguretat sanitàries establertes pel centre.
  • El retorn al centre per part dels alumnes es voluntari.
  • El primer dia d’assistència a l’institut, els alumnes ens han d’haver fet arribar, o en mà o a l’ email del centre, la declaració responsable signada per la família (aquell alumnat que no la porti se li privarà l’entrada al centre per indicacions de PROCICAT) (MODEL).

PLA D’OBERTURA DE CENTRE

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *