LLIURAMENT DELS ORDINADORS CHROMEBOOKS A L’ALUMNAT DE 1r d’ESO

Recordem a les famílies de 1r d’ESO que han adquirit l’ordinador cromebook a l’empresa Fdos Software, que   podran  passar a recollir-lo per l’institut el divendres 18 de setembre del 2020.

Horari:  16:00 hores: Les famílies de l’alumnat que el 1r cognom comença per les lletres de l’A a la D.

16:30 hores: Les famílies de l’alumnat que el 1r cognom comença per les lletres de la E a la G.

17:00 hores: Les famílies de l’alumnat que el 1r cognom comença per les lletres de la H a la O.

17:30 hores: Les famílies de l’alumnat que el 1r cognom comença per les lletres de la P a la Z.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *