HORARIS JUNY

calendariA partir de dilluns 8 de juny comencem el treball de síntesi i l’activitat de l’alumnat de 1 a 3 ESO canvia.

Dimarts 9/ 06 1 ESO a Tarragona i 2 ESO a la Garrotxa. Tornem a les 17:30 aprox.

Dimecres 10/06. Tot l’alumnat a la platja a fer activitats esportives. Atenció a les indicacions sobre roba i necessitat de molta aigua!

Dilluns 15 i dimarts 16 hi haurà els tribunals del treball de síntesi.

L’alumnat de 4 ESO fa classe normal fins dimarts 9/ 06. Dijous 11 i divendres 12 faran assaig de l’exposició del treball de recerca. Dilluns 15 i dimarts 16 faran les exposicions.

Les recuperacions del tercer trimestre seran el dimecres 17 i el dijous 18.

El divendres 26 de juny lliurament de notes.