ELECCIONS CONSELL ESCOLAR 2021

El consell escolar és l’òrgan col·legiat on hi són representats tots els sectors de la comunitat educativa i on s’hi acorden i aproven qüestions decisives per al funcionament del centre. És per això que és molt important la participació de tots i totes els que la conformem.

Calendari procés electoral

Si voleu presentar la vostra candidatura, heu d’omplir el formulari corresponent i lliurar-lo a la secretaria del centre

entre el 12 i el 16 de novembre.

Presentació candidatura famílies

Presentació candidatura alumnat

Les votacions seran:

Sector famílies: DIMARTS 23 DE NOVEMBRE DE 2021, de 13:00 a 18:00 hores ininterrompudament.

Sector alumnat: DIMECRES 24 DE NOVEMBRE DE 2021, de 9:00 a 14:00 hores ininterrompudament.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *